BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, April 7, 2009

Sepanjang aku kt cni..berbagai2 rintangan n cabaran yg aku hadapi.x cukup tu...de jer org yg xprnh berpuas hti ngn aku walhal xpernah sikitpun aku kaco hidup insan tu...aku xminta di respect..tapi ckp rr korang leh bergaul ngn berkawan ngan aku..dh lumrah dunia ni..kita ni xmampu nk puaskn hti sume pihak..so..sekarang aku cube untuk puaskan hati aku sendiri walaupun aku pasti...pasti ader pihak yg akn terluka dengan caraku ini...argghhh...pedulilah...janji,sesiape je yg kenali diri aku...yang fahami keadaan aku ini,pasti dorg taw apa yang aku alami n rasakan sekarang..satu kuminta..jika ingin berkawan denganku..terimalah aku seadanya seperti aku menerima korg seadanya...terus terang kukatakan...sem4 ni membawa sejuta pengertian yang amat besar dalam hidupku di mana..aku dapat kenal hati budi kwn2 aku sebenarnya n sesuatu permata yang tidak dapat kugambarkan n selama ini kucari iaitu "SAHABAT"

0 comments: